MediaWatch

Aller Media køber svensk content-bureau

Kriseramt mediekoncern sælger sit kommercielle indholdsbureau fra til Aller Media i Sverige.

Aller Media tager endnu en bid af det nordiske marked for medie marketing og opkøber det svenske bureau OTW. Det skriver svenske Resume.

Sælger er den svenske mediekoncern Stampen, der er i store økonomiske vanskeligheder, og i maj satte gang i en rekonstruktion for at redde virksomheden fra konkurs. Frasalget af OTW er en del af den omstruktureringsplan, der skal få Stampen Group på rette spor igen, bekræftede koncernen i går.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs