Bonnier udvider sin historiske magasinniche

Opkøbet af fire historiemagasiner skal udvide forretningen og bidrage til at finansiere den digitale transformation, siger adm. direktør for Bonnier Publications, Jesper Buchvald.
Jesper Buchvald, adm. direktør, Bonnier Publications | Foto: PR/Bonnier Publications
Jesper Buchvald, adm. direktør, Bonnier Publications | Foto: PR/Bonnier Publications

Med opkøbet af fire svenske printmagasiner sætter svenske Bonnier sig tungt på den populærvidenskabelige historieformidling. Købet blev offentliggjort i går.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også