MediaWatch

Læsertal: Magasinfald rammer Aller hårdest

De fire store danske magasinudgivere oplevede en tilbagegang på 7,5 pct. i andet halvår 2015 sammenlignet med året før. Aller havde den største tilbagegang.

Foto: HOLGER BUNDGAARD/POLFOTO/ARKIV

Det går tilbage for de danske magasiners læsertal. Det viser de seneste læsertal fra Gallup.

Samlet set er tilbagegangen på de største danske magasiner i gennemsnit 7,5 pct. i perioden fra andet halvår af 2014 til andet halvår af 2015. Værst ser det ud for magasinudgiveren Aller, hvis magasiner i gennemsnit går 12,5 pct. tilbage i forhold til andet halvår 2014.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Øgede krav til søgemaskiner trådt i kraft

Markedsføringsloven er blevet revideret. ”Ændringerne af markedsføringsreglerne vil blandt andet gøre det lettere for forbrugerne at navigere på de digitale markeder,” siger vicedirektør i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs