
Ugebladene kan se frem til et 2016, hvor ærmerne skal smøges en gang mere op for at holde på læserne.
I gennemsnit sagde ugebladene farvel til næsten hver tiende læser, 9 pct., i andet halvår 2015, viser læsertallene fra Gallup. Dermed er den nedadgående tendens uændret for en af de store omsætningsmotorer i Aller og Egmont, der sammen dominerer markedet, i de seneste halvandet år.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.