MediaWatch

Britisk selskab afviser kendskab til Qureshi-fakturaer

Egmont oplyser, at forlaget har betalt for Qureshi-artikler til et britisk selskab. Men det britiske selskab afviser at have sendt fakturaer til Egmont for Qureshis artikler.

Foto: PR-foto

Sagen om sportsjournalisten Michael Qureshi tog fredag en ny drejning, da MediaWatch kunne fortælle, at Egmont i periode betalte fakurarer udstedt i et engelsk firmas navn for artikler fra sportsjournalisten Michael Qureshi, som Michael Qureshi dels selv skrev, dels havde formidlet kontakt til.

Men briten Keith Mabbutt, som var direktør i det pågældende selskab, Cvseeme, afviser, at Cvseeme eller han personligt har faktureret Egmont for artikler fra Michael Qureshi.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs