Aller arbejder på Pling 2.0

En ny version af den digitale bladkiosk Pling forventes ude omkring juletid. Aller vil samle erfaringer med læseradfærd og teknik samt tilpasse sig den nye konkurrence fra stor konkurrent.
Screenshot fra Pling.dk
Screenshot fra Pling.dk
LARS GRUBAK

Både teknik, læseradfærd og ny konkurrence er med i overvejelserne, når Aller Media lancerer en revideret version af sin digitale abonnementsordning Pling. Platformen blev lanceret i juni og giver adgang til 15 af Allers danske udgivelser for et fast månedligt beløb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også