MediaWatch

Aller arbejder på Pling 2.0

En ny version af den digitale bladkiosk Pling forventes ude omkring juletid. Aller vil samle erfaringer med læseradfærd og teknik samt tilpasse sig den nye konkurrence fra stor konkurrent.

Screenshot fra Pling.dk

Både teknik, læseradfærd og ny konkurrence er med i overvejelserne, når Aller Media lancerer en revideret version af sin digitale abonnementsordning Pling. Platformen blev lanceret i juni og giver adgang til 15 af Allers danske udgivelser for et fast månedligt beløb.

"Vi lancerede en platform som de første på markedet. Den virker og er god, men den skal udvikles, og vi skal holde øje med, hvordan læserne bruger den. Det arbejde er vi i fuld gang med i vores digitale afdeling," siger magasindirektør hos Aller Media, Charlotte Riparbelli.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs