
Både teknik, læseradfærd og ny konkurrence er med i overvejelserne, når Aller Media lancerer en revideret version af sin digitale abonnementsordning Pling. Platformen blev lanceret i juni og giver adgang til 15 af Allers danske udgivelser for et fast månedligt beløb.
"Vi lancerede en platform som de første på markedet. Den virker og er god, men den skal udvikles, og vi skal holde øje med, hvordan læserne bruger den. Det arbejde er vi i fuld gang med i vores digitale afdeling," siger magasindirektør hos Aller Media, Charlotte Riparbelli.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.