MediaWatch

Aller-magasin satser mere på sundhedsstof

Magasinet Psykologi skal have en bredere profil, lyder det fra magasindirektør.

Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV

Allers magasin Psykologi skal fremover supplere kernestoffet om personlig udvikling og balance med sundhedsstof. Det skriver Aller i en pressemeddelelse.

Magasinets øgede fokus på fysisk sker i forlængelse af, at sundheds- og træningsmagasinet Move er blevet integreret i Feminas ugentlige sundhedssider. Ifølge magasindirektør i Aller Medier, Charlotte Riparbelli, oplever Psykologi ikke en generel nedgang i læsertal, og magasinet rummer et potentiale, der gør det relevant at give det en bredere profil.

"Det større sundhedsfokus giver mulighed for at komme fuldt rundt om det hele menneske samtidigt med, at vi kobler os på hele sundhedsagendaen – dog uden at forveksle dette med decideret motions- og træningsstof," siger Charlotte Riparbelli i pressemeddelelsen.

Psykologi udkom første gang i 2004. Magasinet har 115.000 læsere og udkommer otte gange om året.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Et forlag med faldende flyvehøjde, en pris på åbning af DR’s kæmpearkiv, en omfattende fyringsrunde og en radiodirektør, der må se i øjnene at vigtig målsætning bliver svær at nå. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs