Aller-magasin satser mere på sundhedsstof

Magasinet Psykologi skal have en bredere profil, lyder det fra magasindirektør.
Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV
Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV
HANS LØGSTRUP POULSEN

Allers magasin Psykologi skal fremover supplere kernestoffet om personlig udvikling og balance med sundhedsstof. Det skriver Aller i en pressemeddelelse.

Magasinets øgede fokus på fysisk sker i forlængelse af, at sundheds- og træningsmagasinet Move er blevet integreret i Feminas ugentlige sundhedssider. Ifølge magasindirektør i Aller Medier, Charlotte Riparbelli, oplever Psykologi ikke en generel nedgang i læsertal, og magasinet rummer et potentiale, der gør det relevant at give det en bredere profil.

"Det større sundhedsfokus giver mulighed for at komme fuldt rundt om det hele menneske samtidigt med, at vi kobler os på hele sundhedsagendaen – dog uden at forveksle dette med decideret motions- og træningsstof," siger Charlotte Riparbelli i pressemeddelelsen.

Psykologi udkom første gang i 2004. Magasinet har 115.000 læsere og udkommer otte gange om året.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også