MediaWatch

Her & Nu-chef: Reality har boostet trafikken

Opkøb af realitysite har haft den ønskede effekt for Egmont-bladet. Nye tiltag fra Aller-konkurrent kan vendes til en fordel, mener chefredaktør.

Foto: Screendump

Det ledte til det ønskede højdespring i antallet af unikke brugere, da Egmonts ugeblad dedikeret til kendisser, Her & Nu, fra marts fik lagt realityportalen.dk's trafik ind under herognu.dk. Her sprang man op som nummer 26 på listen over nyhedssites med flest unikke brugere i marts måned mod en placering som nummer 200 på listen i februar.

Dermed har Egmonts opkøb af Realityportalen haft den ønskede effekt. Den kan ifølge chefredaktør på Her & Nu, Erling Tind Larsen, aflæses på flere parametre, selvom investeringen vil kunne aflæses på bundlinjen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs