MediaWatch

Her & Nu-chef: Reality har boostet trafikken

Opkøb af realitysite har haft den ønskede effekt for Egmont-bladet. Nye tiltag fra Aller-konkurrent kan vendes til en fordel, mener chefredaktør.

Foto: Screendump

Det ledte til det ønskede højdespring i antallet af unikke brugere, da Egmonts ugeblad dedikeret til kendisser, Her & Nu, fra marts fik lagt realityportalen.dk's trafik ind under herognu.dk. Her sprang man op som nummer 26 på listen over nyhedssites med flest unikke brugere i marts måned mod en placering som nummer 200 på listen i februar.

Dermed har Egmonts opkøb af Realityportalen haft den ønskede effekt. Den kan ifølge chefredaktør på Her & Nu, Erling Tind Larsen, aflæses på flere parametre, selvom investeringen vil kunne aflæses på bundlinjen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs