Danske Medier barsler med retningslinjer for native advertising

Ændringer i annoncemarkedet kræver en revidering af mediernes fælles standpunkt, mener Danske Medier.
Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv
Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv
Hans Løgstrup Poulsen

I juni besluttede bestyrelsen i Danske Medier at nedsætte en arbejdsgruppe med særlig fokus på den nye generation af annoncering. Arbejdsgruppen består af repræsentanter fra medierne og skal skabe formelle retningslinjer på tværs af branchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også