MediaWatch

Danske Medier barsler med retningslinjer for native advertising

Ændringer i annoncemarkedet kræver en revidering af mediernes fælles standpunkt, mener Danske Medier.

Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv

I juni besluttede bestyrelsen i Danske Medier at nedsætte en arbejdsgruppe med særlig fokus på den nye generation af annoncering. Arbejdsgruppen består af repræsentanter fra medierne og skal skabe formelle retningslinjer på tværs af branchen.

Arbejdsgruppens resultater skal være en gevinst for både medierne og ikke mindst brugerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs