Danske Medier barsler med retningslinjer for native advertising
![Foto: Martin Kurt Haglund/Polfoto/Arkiv](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6954592.ece/ALTERNATES/schema-16_9/8736317.jpg%2520aviser%2520dagblade)
I juni besluttede bestyrelsen i Danske Medier at nedsætte en arbejdsgruppe med særlig fokus på den nye generation af annoncering. Arbejdsgruppen består af repræsentanter fra medierne og skal skabe formelle retningslinjer på tværs af branchen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Forbrugerombudsmand øger fokus på native advertising
For abonnenter
Content marketing-indhold boomer i danske medier
For abonnenter