Bladhuse undrer sig: Mediebureauer svigter trykte magasiner
![Foto: Colourbox](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6515409.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Seed%2520Funding1.jpg)
Samarbejdet mellem landets bladhuse og mediebureauer er for nedadgående, når det kommer til annoncering i trykte magasiner. Ifølge seneste tal fra Kreativitet & Kommunikations Mediaindex, der viser annonceomsætningen gennem bureauer på en række medietyper, er der tale om et omsætningsfald på 15 pct. på magasiner og ugeblade sammenlignet med sidste år.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Der er Facebook, og så er der os andre"
For abonnenter
JP/Pol vil fordoble digital omsætning på få år
For abonnenter
NYT-direktør: Digital bliver hovedindtægt om fem år
For abonnenter