Bladhuse undrer sig: Mediebureauer svigter trykte magasiner

Trykte magasiner giver samme værdi og kvalitet for annoncørerne, som de altid har gjort. Sådan lyder det fra to af landets bladhuse, som undrer sig over, at mediebureauerne nedprioriterer magasinerne.  
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox
AF CHRISTIAN GARDE PETERSEN

Samarbejdet mellem landets bladhuse og mediebureauer er for nedadgående, når det kommer til annoncering i trykte magasiner. Ifølge seneste tal fra Kreativitet & Kommunikations Mediaindex, der viser annonceomsætningen gennem bureauer på en række medietyper, er der tale om et omsætningsfald på 15 pct. på magasiner og ugeblade sammenlignet med sidste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også