
I sidste uge udnævnte JP/Politikens Hus ny digital direktør i Søren Svendsen, der kommer fra Ekstra Bladet. Nu løfter adm. direktør for JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov, for første gang sløret for de mål, som huset har sat sig, og som står som givne pejlemærker på skrivebordet foran den nye digitale direktør, der sætter sig i stolen 1. september.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.