MediaWatch

JP/Pol vil fordoble digital omsætning på få år

JP/Politikens Hus er på vej mod 100.000 digitale abonnenter, siger adm. direktør Stig Kirk Ørskov. Målet er en fordobling af den digitale omsætning i 2017.

Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

I sidste uge udnævnte JP/Politikens Hus ny digital direktør i Søren Svendsen, der kommer fra Ekstra Bladet. Nu løfter adm. direktør for JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov, for første gang sløret for de mål, som huset har sat sig, og som står som givne pejlemærker på skrivebordet foran den nye digitale direktør, der sætter sig i stolen 1. september.

Ny digital direktør i JP/Politikens Hus

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs