JP/Pol vil fordoble digital omsætning på få år
I sidste uge udnævnte JP/Politikens Hus ny digital direktør i Søren Svendsen, der kommer fra Ekstra Bladet. Nu løfter adm. direktør for JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov, for første gang sløret for de mål, som huset har sat sig, og som står som givne pejlemærker på skrivebordet foran den nye digitale direktør, der sætter sig i stolen 1. september.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Ny digital direktør: Alt skal ikke strømlines
For abonnenter
Ørskov: Ingen matcher ny digital direktør
For abonnenter