JP/Pol vil fordoble digital omsætning på få år

JP/Politikens Hus er på vej mod 100.000 digitale abonnenter, siger adm. direktør Stig Kirk Ørskov. Målet er en fordobling af den digitale omsætning i 2017.
Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv
Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

I sidste uge udnævnte JP/Politikens Hus ny digital direktør i Søren Svendsen, der kommer fra Ekstra Bladet. Nu løfter adm. direktør for JP/Politikens Hus, Stig Kirk Ørskov, for første gang sløret for de mål, som huset har sat sig, og som står som givne pejlemærker på skrivebordet foran den nye digitale direktør, der sætter sig i stolen 1. september.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også