MediaWatch

Annoncer: Nichemedier begynder året i modvind

Fag- og specialmedier har haft en svag start på året for annoncesalget, hvor online-udviklingen går langsomt.

Efter et 2014 med vækst faldt annonceomsætningen faldt for fagblade, tidsskrifter og specialmagasiner i 1. kvartal i år, viser Danske Mediers Annoncebarometer, skriver organisationen.

Mens hele 2014 gav en samlet fremgang på 8 procentpoint, så er omsætningen for nichemedierne gået tilbage i begyndelsen af 2015 og lander i indeks 98 i forhold til samme kvartal sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs