MediaWatch

Reklamemarked: Vækst i Danmark og Sverige - fald i Norge

Både det svenske og danske annoncemarked så en beskeden fremgang sidste år, mens det norske marked gik tilbage.

Foto: Colourbox

Den nedadgående kurve blev vendt på Skandinaviens største annoncemarked, Sverige, sidste år, viser årsstatistikken fra Instituttet for Reklame- og Mediestatistik (IRM).

Efter to år med tilbagegang bød 2014 på en beskeden vækst på 1,6 pct. til en samlet omsætning på 32 mia. svenske kroner (ca. 25,4 mia. dkk). 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs