MediaWatch

H2: Hver femte har droppet Se og Hør på papir

Læser- og oplagsudviklingen blev ikke forbedret for Se og Hør, der sluttede 2014 med fald på 20 pct. i oplag og mistede hver femte læser på print.

Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV

Se og Hør-sagen rammer fortsat Aller Media på bladsalget.

Sagen var en af hovedårsagerne til, at koncernen i 2014 for første gang i fem år kom ud med underskud efter omkostninger bl.a. til den advokatundersøgelse, der blev gennemført umiddelbart efter afsløringen. Samtidig trækker sagen spor i ugebladets markedsposition, hvor antallet af læsere og solgte blade er dykket stejlere efter sagen kom frem i maj sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs