H2: Hver femte har droppet Se og Hør på papir

Læser- og oplagsudviklingen blev ikke forbedret for Se og Hør, der sluttede 2014 med fald på 20 pct. i oplag og mistede hver femte læser på print.
Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV
Foto: STINE BIDSTRUP/POLFOTO/ARKIV

Se og Hør-sagen rammer fortsat Aller Media på bladsalget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også