Se & Hør fjerner paparazzi-linse fra logo

Se og Hørs chefredaktør har besluttet at fjerne paparazzi-linsen fra logoet på ugebladets hjemmesidde for at skrue ned for retorikken. Han afviser dog ikke, at den kan vende tilbage. 

I et forsøg på at fremstå mere stuerene har Se og Hør valgt at fjerne den paparazzi-linse, der plejer at stikke ud i midten af logoet på ugebladets hjemmeside, skriver BT.

"Vi er vendt tilbage til det logo, vi havde engang. Det handler om, at vi har skruet kraftigt ned for retorikken i forhold til ting, der kan virke stødende. Linsen er da pæn, men det er min ide og min beslutning at fjerne den, da den kan virke provokerende. Det kan være, den kommer igen, men indtil vi ved, hvad der er op og ned i denne sag, skal alt fjernes, der skaber støj," siger chefredaktør på Se og Hør, Niels Pinborg, til BT.

Selvom linsen ikke længere en del af logoet, vil Se og Hørs fotografer fortsat gøre brug af lange telelinser i deres daglige arbejde, fortæller chefredaktøren.

Se og Hør har tidligere valgt at stoppe for betaling af tip om kendte og kongelige, så længe den aktuelle skandalesag om ulovlig overvågning af kendte og kongelige kører.

Østre Landsret afviser Aller-anmodning

Schaumburg-Müller stævner Se og Hør for bagvaskelse

Politiet: Visse ting vejer tungere end kildebeskyttelse

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også