Sladderblade konkurrerer hårdest på pris

Priserne stiger generelt, fortæller både Aller og Egmont. Men det er lettere at skrue på prisen på magasiner end på ugebladene, der ikke er fulgt med prisstigningerne.

Magasinhusene har skruet på prisknappen de seneste år, hvor oplag og læsertal samtidig er faldet støt. Men særligt et produkt er vanskeligt at hæve prisen på: Ugeblade og især de kulørte blade, der skal friste til køb ved kassen, og som er især Allers største cash cow.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også