En hårdfør modekvinde bliver 15 år

Danmarks første modemagasin har holdt fast i oplag og læsere trods stigende konkurrence på et marked, det selv grundlagde.  Eurowoman bliver 15 år i dag.

Før Eurowoman var der dameblade. Eurowoman var ikke et dameblad. Med sine glittede sider åbnede månedsmagasinet et nyt marked for magasiner til kvinder. Et marked, som Eurowoman trods en eksplosion af nye, konkurrerende titler, har formået at holde fast i.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også