Aller Media holder fast i overskud med fingerspidserne

Den danske blad- og magasinforretning har tabt knap 79 pct. af sit overskud, men lagt en smule på toplinjen i 2021/2022, viser mediekoncernens netop offentliggjorte årsrapport. 
Foto: PR Aller Foto og Video
Foto: PR Aller Foto og Video

Det blev til et år med blandede bolcher for Aller Media i Danmark, der er mediekoncernen bag ugeblade som Se og Hør og Femina. Det er billedet, der tegner sig i den netop offentliggjorte årsrapport, der dækker det forskudte regnskabsår 2021/2022.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også