Bureauchefer ser tilbage på "turbulent, uforudsigeligt og usikkert" år

Tredjepartscookies blev for alvor udvandet, Tiktok er ikke længere til at overse, og krig og økonomisk krise har givet udfordringer. Tre bureauchefer tager et kig på tendenser og overraskelser i 2022.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Det forgangne år på bureau- og annoncemarkedet har bl.a. været præget af store skift i samfundsøkonomien, arbejdet med førstepartscookies og annoncører, der har overrasket ved at holde fast eller omprioritere marketinginvesteringerne på trods af et usikkert marked. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også