MediaWatch

Allers nye mediesatsning åbner døren til datadrevet indhold

Den nye digitale mediesatning Ally skal både vriste mediehuset Aller Media fri af print-first tankegang og gøre dataindsamling om brugernes adfærd på platformen til et centralt værktøj til udvikling af indhold

Adm. direktør i Aller Media, Charlotte Riparbelli, har siden sin tiltrædelse sat tempo på digitaliseringen af det familieejede blad- og magasinhus. Det kulminerer nu i det nye digitale medie Ally. | Foto: PR/Aller Media

Aller Media har med lanceringen af sit nye digitale medie Ally sat handling bag ordene, der faldt i foråret.

Her varslede adm. direktør Charlotte Riparbelli et brud med den klassiske print-tænkning, der har været det succesfulde udgangspunkt for familiedynastiets blad- og magasinudgivelser i mere end et århundrede.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs