Aller-topchef sætter print på bagsædet: "Vi skal alle sammen til at se ind i, hvilke formater vores indhold bedst produceres i"

Efter godt et år som topchef for Aller Media er Charlotte Riparbelli klar til at gentænke forretningsfundamentet i det familieejede bladhus for at geare koncernen til en fremtid, hvor udgivelsesplatforme og formater er sekundært.
Foto: Aller Foto & Video
Foto: Aller Foto & Video

Præcis én uge efter, statsminister Mette Frederiksens (S) holdt sin 11. marts-tale, der dagen efter lukkede Danmark ned, blev Charlotte Riparbelli udpeget som afløser til topposten i Aller Media.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også