MediaWatch

Ny magasinchef i Egmont Publishing: Vi skal have mere ud af indholdet

Nytiltrådt ansvarlig for Egmont Publishings Consumer Magazines-division afviser, at der i forbindelse med en strømlining af det danske og svenske marked er tale om en centralisering af produktionen. Det handler om at få skabt én samlet stemme på tværs af landene over for annoncørerne, fortæller Frank Vilstrup.

Foto: Egmont Publishing / PR

Som led i en stor omlægning af Egmont Publishing, træder Frank Vilstrup, der hidtil har været kommerciel direktør for Egmont Publishing i Danmark, et trin op i organisationen og overtager det samlede ansvar for Publishings nye forretningsenhed Consumer Magazines, der dækker over alle magasinudgivelser undtaget til børn samt de tilhørende content marketing-aktiviteter i Sverige og Danmark.

Forfremmelsen sker, efter adm. direktør i Egmont Publishing Danmark, Klaus Høeg-Hagensen, har valgt at sige farvel til mediekoncernen og skifte job.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs