MediaWatch

Story House Egmont fik millionunderskud i 2020 - trods abonnementsfremgang

Forbedring af abonnementssalget hos danske Story House Egmont - der tidligere gik under navnet Egmont Publishing - var ikke nok til at kompensere for coronakrisens indhug i annoncesalget. Stor nedskrivning på bureauforretning trak markant ned og sendte bundlinjen i rødt.

Foto: PR / Egmont Publishig

For andet år i træk kan den danske del af Story House Egmont - tidligere kendt som Egmont Publishing i Danmark - lukke regnskabsbogen til et år, hvor abonnementssalget var i fremgang.

Det oplyser Per Kjellander, adm. direktør i Story House Egmont EU og UK, i forbindelse med, at regnskabet for den danske magasinforretning er offentliggjort torsdag.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs