MediaWatch

Egmont Publishing sætter sig på halvdelen af norsk bureau

Det norske contentbureau Cloud Media får Egmont Publishing som den største aktionær med 50 pct. af ejerskabet.

Egmont Publishing udgiver en række magasiner og blade i Norge bl.a. inden for mode og livsstil | Foto: Egmont Publishing Norge / PR

Egmont Publishing investerer yderligere i marketingproduktion og sætter sig på halvdelen af ejerskabet af det norske bureau Cloud Media. Det skriver Kampanje.

Samtidig overtager lederne Berit Wattne og Adina Broady Aasebø en større del af ejerskabet med 22 pct. hver, mens de sidste seks procent vil være fordelt mellem de ansatte.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs