Kvindemagasin styrker kommerciel indsats

Benjamin Media-magasinet Costume udvider cheflaget med en nyoprettet stilling som chef for kommerciel udvikling. Hun skal blandt andet styrke kvindebladets indsats inden for de kommercielle samarbejder.
Foto: PR/Benjamin Media
Foto: PR/Benjamin Media

Bladhuset Benjamin Media har sat Camille Berner, der hidtil har været kreativ chef i contentbureauet Benjamin Creative, i spidsen for den kommercielle udvikling på Costume, der er et af husets største kvindemagasiner. Det oplyser selskabet i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også