MediaWatch

Ny Aller-direktør ser Heartbeats som springbræt til ny forretning

Han var en af arkitekterne bag Aller Medias opkøb af kulturmediet Heartbeats, og netop dét træk ser Jesper Kramer, der for nylig blev udnævnt til ny kommerciel direktør i bladhuset, som en af vejene til at skabe vækst.

Foto: Aller Media/PR

En ny direktør i skikkelse af Jesper Kramer har i denne uge fået ansvaret for bladhuset Aller Medias kommercielle udvikling lagt i hænderne.

Opdraget er simpelt nok; både top- og bundlinje skal hæves. Det har topchef Lars Sander Matjeka flere gange slået fast. Vejen dertil er dog knap så simpel i lyset af et strukturelt sivende marked for salg af ugeblade og magasiner, som rokker grundlaget under den familieejede mediekoncern. Derfor ser den nye direktør også i retning af at udbygge de kommercielle produkter, Aller tilbyder sine annoncører – blandt andet ved at brede sig over flere platforme – for at kunne trække nyt salg ind i forretningen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs