MediaWatch

Ny Aller-direktør ser Heartbeats som springbræt til ny forretning

Han var en af arkitekterne bag Aller Medias opkøb af kulturmediet Heartbeats, og netop dét træk ser Jesper Kramer, der for nylig blev udnævnt til ny kommerciel direktør i bladhuset, som en af vejene til at skabe vækst.

Foto: Aller Media/PR

En ny direktør i skikkelse af Jesper Kramer har i denne uge fået ansvaret for bladhuset Aller Medias kommercielle udvikling lagt i hænderne.

Opdraget er simpelt nok; både top- og bundlinje skal hæves. Det har topchef Lars Sander Matjeka flere gange slået fast. Vejen dertil er dog knap så simpel i lyset af et strukturelt sivende marked for salg af ugeblade og magasiner, som rokker grundlaget under den familieejede mediekoncern. Derfor ser den nye direktør også i retning af at udbygge de kommercielle produkter, Aller tilbyder sine annoncører – blandt andet ved at brede sig over flere platforme – for at kunne trække nyt salg ind i forretningen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Bornholms Tidende er sendt ud i spare- og fyringsrunde, DR's dramachef blev afskediget, og Louds nye programdirektør varslede store forandringer for den unge radio. Få overblikket over en travl uge i den danske mediebranche.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs