TV 2 "tisser ikke i bukserne" over MTG og Discoverys alliance

Landets største kommercielle tv-station lader sig ikke skræmme af, at konkurrenterne MTG og Disocvery har indledt annoncesamarbejde om tv-reklamer.
Peter Olafsson, salgsdirektør, TV 2. | Foto: PR/TV 2
Peter Olafsson, salgsdirektør, TV 2. | Foto: PR/TV 2

Efter et 2016, hvor både MTG og Discovery mistede seerandele, har de to kommercielle tv-stationer dannet fælles reklamefront i et forsøg på at udfordre TV 2 yderligere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også