TV 2 melder om pil op i milliardaftale med annoncører

TV 2's årsaftaler lander igen på den gode side af milliarden, mens Discovery nøjes med at udtrykke tilfredshed med resultatet. Mediebureau melder om skærpet tone fra tv-stationerne og prisstigninger over en bred kam.
Foto: Henrik Ohsten/TV 2
Foto: Henrik Ohsten/TV 2

Deadline for de livsvigtige årsaftaler, som annoncører og mediebureauer indgår med de kommercielle tv-stationerne, er passeret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også