Discovery og MTG vil udfordre TV 2 med reklamesamarbejde

Annoncører får fremover tilbuddet om reklametid på tværs af stationernes hovedkanaler for at opnå bredere dækning i den kommercielle målgruppe. Mediebureau roser initiativet, men tror ikke, at det får "TV 2 til at tisse i bukserne".
Udsnit fra annoncekampagnen, der skal bakke lanceringen af "Big Double" op | Foto: PR/MTG/Discovery
Udsnit fra annoncekampagnen, der skal bakke lanceringen af "Big Double" op | Foto: PR/MTG/Discovery

Landets næst- og tredjestørste kommercielle tv-station, MTG og Discovery Networks, indleder et annoncesamarbejde om tv-reklamer. Det oplyser parterne i en fælles pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også