New York Times lægger ny global strategi

Den hæderkronede, amerikanske avis satser på en mere landespecifik strategi for at indfri ambitiøs digital vækstplan.

2,4 mio. betalende abonnenter fra 193 forskellige lande har i dag et digitalt abonnement på New York Times, men kun 15 pct. af de 2,4 mio. har adresse uden for USA. Og det er langt fra nok i forhold til, at avisen har sat et mål om at fordoble dets digitale forretning inden for fem år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår