Medierne taber terræn på det digitale annoncemarked

Avisers annoncesalg falder på både print og online, mens Facebook og Google snupper annoncevæksten på mobil.
For andet kvartal i træk falder New York Times' digitale annoncsalg.
For andet kvartal i træk falder New York Times' digitale annoncsalg.

Faldende annonceindtægter på print har i årevis plaget avishusene. Som modvægt til tilbagegangen på print har medierne til gengæld kunnet glæde sig over en vækst i det digitale annoncesalg, der har kunnet afbøde tabet af printindtægterne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også