Medierne taber terræn på det digitale annoncemarked
![For andet kvartal i træk falder New York Times' digitale annoncsalg.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5213114.ece/ALTERNATES/schema-16_9/new-york-times.jpg)
Faldende annonceindtægter på print har i årevis plaget avishusene. Som modvægt til tilbagegangen på print har medierne til gengæld kunnet glæde sig over en vækst i det digitale annoncesalg, der har kunnet afbøde tabet af printindtægterne.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Hver tredje digitale annoncekrone lander hos Google
For abonnenter
Aviser frygter ikke udsigten til færre boligannoncer
For abonnenter
"Vil de unge vende tilbage til mediernes nyhedssites?"
For abonnenter