Kampen mod pirater deler tv-branchen

Piratbreve, mere information eller ram på pengestrømme. Tv-branchen er langt fra enige om, hvordan pirateriet skal bekæmpes.
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

En ting er tv-branchen enig om: Pirateri er et problem, der kan aflæses direkte på bundlinjen i form af tabte indtægter. Branchen er også enig om, hvem fjenden er: Det er yngre mennesker, særligt teenagere, og især pigerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også