”Selvfølgelig skal vi lave indhold til Snapchat”

CPH TV Festival. TV 2-regionerne kigger mod nye medieplatforme for at nå svær målgruppe. TV 2 Østjylland har allerede taget Snapchat i brug, mens TV/Midtvest er på vej med en ny social medie-strategi.
Inga Vind, adm. direktør, TV 2 Østjylland. | Foto: PR/TV 2 Østjylland
Inga Vind, adm. direktør, TV 2 Østjylland. | Foto: PR/TV 2 Østjylland

Der er ingen vej uden om sociale medier såsom Snapchat, hvis regionerne vil have fat i de unge medieforbrugere. Sådan lød udmeldingen fra både Lone Sunesen, direktør for TV/Midtvest og Inga Vind, adm. direktør for TV 2 Østjylland, da de torsdag eftermiddag mødtes til "Regionalt Topmøde" på Copenhagen TV Festival i København.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også