MediaWatch

MTG sætter ingen deadline for tabsgivende vækstmotor

Fremadstormende MTG-division fortsætter med at give underskud. Men ledelsen har masser af tålmodighed.

Jørgen Madsen Lindemann, adm. direktør, MTG | Foto: PR/MTG

Pengene fosser ind i kassen, men forsvinder endnu hurtigere ud igen.

Nogenlunde sådan kan den økonomiske dagsform for MTGx, der er MTG's division for nye, digitale tiltag, beskrives. I årets andet kvartal lød omsætningen på 360 mio. svenske kr. (283 mio. kr.). Det er en betydelig stigning fra et rundt nul i samme kvartal sidste år og 248 mio. svenske kr. i årets første kvartal.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs