MTG: Vi er besatte af at nå de 20-35-årige

De unges flugt fra traditionelt tv er taget til i styrke i årets andet kvartal. Det går hårdest ud over bl.a. MTG, men ifølge adm. direktør betyder det ikke, at kanalfamilien har mistet de unge.
Kim Poder, adm. direktør, MTG Danmark | Foto: PR/MTG
Kim Poder, adm. direktør, MTG Danmark | Foto: PR/MTG

Tv-forbruget er blevet kraftigt reduceret i løbet af årets første seks måneder. MTG og Discovery er de to kanalfamilier i Danmark, der er ramt hårdest, hvilket især er drevet af, at de unge i stigende grad opgiver det traditionelle tv-format. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også