Nye tv-vaner sender Red Bull ind i Roskilde-varmen
![Foto: Skærmdump fra redbull.tv, der live streamer en stribe af koncerterne på årets musikfestival i Roskilde.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8816706.ece/ALTERNATES/schema-16_9/redbull1.jpg)
Det kaldte en del overskrifter frem, at Roskilde Festival i år har skiftet mediepartner og for første gang valgt en brand channel, Red Bull TV, til at stå for koncertoptagelser og -dækning frem for en traditionel broadcaster som DR.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Medier trækker i festivaltøjet for at nå flere unge
For abonnenter
Briefing: Ugen i mediebranchen
For abonnenter