MediaWatch

Nye tv-vaner sender Red Bull ind i Roskilde-varmen

Roskilde Festivals valg af ny mediepartner handler om ændrede tv-vaner og internationalt fokus, siger talskvinde.

Foto: Skærmdump fra redbull.tv, der live streamer en stribe af koncerterne på årets musikfestival i Roskilde.

Det kaldte en del overskrifter frem, at Roskilde Festival i år har skiftet mediepartner og for første gang valgt en brand channel, Red Bull TV, til at stå for koncertoptagelser og -dækning frem for en traditionel broadcaster som DR.

Red Bull TV live streamer i festivaldagene koncerter fra fire hovedscener på Roskilde, bl.a. med Mø, New Order, Mac Demarco og LCD Sounsystem. Samtidig har kanalen hentet den tidligere P3-vært Sara Frost til som en af flere værter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

En ny medieaftale kan være på trapperne

Medieordførerne fra stort set alle partier i Folketinget er kaldt til møde uden bagkant onsdag eftermiddag. Med udsigt til sommerferie om få uger spidser de månedlange forhandlinger om en ny medieaftale til. Flere forventer, en aftale kan lande de kommende dage. Men der er stadig uenighed om afgørende spørgsmål, erfarer MediaWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs