MediaWatch

Medier trækker i festivaltøjet for at nå flere unge

Nærkontakt med publikum og de "rigtige" værdier får flere medier til at koble sig på sommerens festivaler med live arrangementer.

Foto: Philip Davali/Polfoto

Omkring 2500 journalister og mediefolk fra ind- og udland har kurs mod årets Roskilde Festival. De fleste forskanser sig i mediebyen for at rapportere til læsere, lyttere og seere. Men i takt med opblomstringen af eventafdelinger i mediehusene bevæger stadig flere sig også ud på de skrå brædder på festivalpladsen.

I år står Politiken Live for flere faste indslag på talentscenen, "Rising", i opvarmningsdagene, og tidligere har Zetland Live været fast del af programmet under musikdagene på festivalpladsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs