Medier trækker i festivaltøjet for at nå flere unge
Omkring 2500 journalister og mediefolk fra ind- og udland har kurs mod årets Roskilde Festival. De fleste forskanser sig i mediebyen for at rapportere til læsere, lyttere og seere. Men i takt med opblomstringen af eventafdelinger i mediehusene bevæger stadig flere sig også ud på de skrå brædder på festivalpladsen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Politiken skal sparke debatten i gang på Roskilde
For abonnenter
Egmont: Folkemødet lirker døren op til DR-debatten
For abonnenter