MediaWatch

Medier trækker i festivaltøjet for at nå flere unge

Nærkontakt med publikum og de "rigtige" værdier får flere medier til at koble sig på sommerens festivaler med live arrangementer.

Foto: Philip Davali/Polfoto

Omkring 2500 journalister og mediefolk fra ind- og udland har kurs mod årets Roskilde Festival. De fleste forskanser sig i mediebyen for at rapportere til læsere, lyttere og seere. Men i takt med opblomstringen af eventafdelinger i mediehusene bevæger stadig flere sig også ud på de skrå brædder på festivalpladsen.

I år står Politiken Live for flere faste indslag på talentscenen, "Rising", i opvarmningsdagene, og tidligere har Zetland Live været fast del af programmet under musikdagene på festivalpladsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs