Medier trækker i festivaltøjet for at nå flere unge

Nærkontakt med publikum og de "rigtige" værdier får flere medier til at koble sig på sommerens festivaler med live arrangementer.
Foto: Philip Davali/Polfoto
Foto: Philip Davali/Polfoto

Omkring 2500 journalister og mediefolk fra ind- og udland har kurs mod årets Roskilde Festival. De fleste forskanser sig i mediebyen for at rapportere til læsere, lyttere og seere. Men i takt med opblomstringen af eventafdelinger i mediehusene bevæger stadig flere sig også ud på de skrå brædder på festivalpladsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også