MediaWatch

Rapport: De mest oplagte købere af Channel 4 er fra USA

En amerikansk virksomhed eller et konsortium er de mest oplagte købere af britiske Channel 4, mens britisk tele- og bredbåndsvirksomhed er det bedste bud på en engelsk køber, lyder det i rapport.

Foto: Tim Ireland/AP/Polfoto/Arkiv

Den mest oplagte køber af den britiske TV 2-pendant Channel 4 er enten et amerikansk selskab eller et konsortium såsom Discovery og Viacom, mens Storbritanniens største tele- og bredbåndsvirksomhed, British Telecom (BT), er den mest sandsynlige, britiske byder.

Sådan lyder det i en ny rapport, som er udarbejdet af folk fra London Business School og Oxford Universitys Centre for Corporate Reputation på bestilling af Channel 4, skriver The Guardian.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Øgede krav til søgemaskiner trådt i kraft

Markedsføringsloven er blevet revideret. ”Ændringerne af markedsføringsreglerne vil blandt andet gøre det lettere for forbrugerne at navigere på de digitale markeder,” siger vicedirektør i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs