MediaWatch

Coop dropper tv-reklamerne

Når danskerne skal høre om det nye onlinesupermarked Coop.dk Mad, så bliver det ikke på TV 2 eller TV3.

Coop vil sælge sit nyt koncept gennem kanaler som Youtube, Facebook, og Twitter. | Foto: Magnus Møller/ritzau.

En glad dreng som hælder en skål cornflakes op. Næsten alle danskere kender scenen fra en morgenmadsreklame på tv. Men det bliver ikke sådan, at danskerne kommer til at lære om detailkoncernen Coops nye onlinebutik.

I stedet vil detailkoncernen fokusere på at bruge sine egne marketingkanaler og Google Adwords, når det digitale supermarked Coop.dk Mad skal sikre sig kunder, som vil have leveret dagligvarer bestilt på nettet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs