MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

DR spillede ud med udflytning, tv-branchen holdt træf i Cannes, nyt erhvervsmedie meldte sig på banen, og JP/Pol lancerede ny annoncevaluta. MediaWatch opsummerer ugens medienyheder.

Den første nyhedsuge i april blev skudt i gang med et koordineret brag, da medier over det meste af verden gik ud med afsløringer baseret på Panamalækagen. 109 medier har været involveret i arbejdet med at gennemgå de lækkede dokumenter, herhjemme Politiken og DR.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs