Briefing: Ugen i mediebranchen

DR spillede ud med udflytning, tv-branchen holdt træf i Cannes, nyt erhvervsmedie meldte sig på banen, og JP/Pol lancerede ny annoncevaluta. MediaWatch opsummerer ugens medienyheder.

Den første nyhedsuge i april blev skudt i gang med et koordineret brag, da medier over det meste af verden gik ud med afsløringer baseret på Panamalækagen. 109 medier har været involveret i arbejdet med at gennemgå de lækkede dokumenter, herhjemme Politiken og DR.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også