MediaWatch

Distributør på Miptv: To tredjedele af møderne er relevante

Distributøren af Dk4's ”Jagtmagasinet” er tæt på at lukke flere aftaler på tv-messen Miptv - der dog primært handler om at pleje netværk og kontakter, forklarer han.

FSC Media distribuerer bl.a. Dk4's "Jagtmagasinet" | Foto: PR/DK4

CANNES - Blandt de mindre danske deltagere på årets Miptv-festival er FSC Media.

Selskabet tegnes af direktør Mads Dircknick-Holmfeld, som er eneste mand i selskabet, der særligt slår sig op på to varer: Dk 4-programmet ”Jagtmagasinet”, som FSC Media står for at distribuere og sketchshows som "The Stunt Comedy Show".

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR udpeger direktør for nyoprettet område

Flere måneder efter, DR løftede sløret til det nye store ben i organisationen "Bruger, Marked og Publicering", har man fundet områdets nye direktør. Han får ansvaret for at sikre, DR kan indfri sine public service-forpligtelser i et mediemarked i rivende udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs