TV 2 på Miptv: Vi er oppe i mod Netflix-dominansen

Rettighedshavere vil i stigende grad have tv-stationerne til at indkøbe tidligere i produktionsprocessen. Men det gør grundlaget mere spinkelt, mener TV 2’s internationale chef for indkøb.
Anette Rømer, chef for acquisitions & formats, TV 2 | Foto: PR/TV 2
Anette Rømer, chef for acquisitions & formats, TV 2 | Foto: PR/TV 2

CANNES - I starten af året blev TV 2 bedt om at tage stilling til, om den ville købe en kommende dramaserie af JK Rowling, før TV 2 endnu havde fået mulighed for at se et manuskript. Og selvom eksemplet er mere undtagelsen end reglen, er det en tendens, som tv-stationen i stigende grad mærker, fortæller TV 2’s internationale indkøbschef, Anette Rømer, fra årets Miptv i Cannes, Frankrig.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også