Miptv: DR’s nyhedsmotor ser mod siderne af vejen

DR’s stedfortrædende nyhedsdirektør ser for sig, at der kommer mere fokus på nyhedsformidling, der ikke ligger ”i midten af vejen”.
Foto: Lars E. Andreasen/DR
Foto: Lars E. Andreasen/DR
CHRISTIAN CARLSEN, THOMAS NYGAARD MADSEN

[fakta]DR producerer nyheder til masserne, men DR's stedfortrædende nyhedsdirektør, Naja Nielsen, kan godt se en ide i at afsøge nicherne lidt mere. Det fortalte hun under en paneldebat på konferencen Miptv, der i disse dage afholdes i Cannes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også