MediaWatch

Nordisk Film TV: Tv har genfundet sit publikum

Miptv: Den danske tv-branche har i mange år været optaget af ungdommen, og det har været en forkert strategi, som branchen nu retter op på, mener Nordisk Film TV.

Peter Hansen | Foto: PR

CANNES - Det danske og nordiske tv-marked har i mange år været overfascineret af ungdommen, og det har vist sig at være en forfejlet strategi.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs