MediaWatch

Undersøgelse: Hver tredje overvejer at skifte tv-udbyder

Danskernes tv-pakker er fyldt med kanaler, som de aldrig ser. Brugerne vil dog kun skifte tv-udbyder, hvis de får en økonomisk besparelse ud af det, viser undersøgelse.

Foto: PR/Stofa

For flertallet af danskerne er der rig mulighed for at zappe rundt mellem dusinvis af tv-kanaler på fjernsynet derhjemme. 56 pct. af de danske tv-seere har adgang til flere end 20 kanaler. Det er dog langt fra alle, som gør brug af fjernbetjeningens mange talkombinationer.

Blot hver 10. dansker ser rent faktisk mere end 20 kanaler. Det viser en rundspørge blandt 1004 danskere, som YouGov har foretaget for tv-udbyderen Boxer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs