MediaWatch

Bureau: EM er mindre værd uden dansk deltagelse

TV 2 går formentlig glip af millioner i kommercielle indtægter til sommerens slutrunde, fordi Danmark ikke kvalificerede sig.

Foto: Gregers Tycho/Polfoto

Når sommerens EM-slutrunde i Frankrig fløjtes i gang i juni, må de danske tv-seere kigge langt efter Danmarks landhold. Til gengæld kan de se frem til at overvære kampe med nationer som Albanien, Østrig og Irland.

Den manglende danske deltagelse gør slutrunden mindre interessant ud fra et kommercielt perspektiv, mener et mediebureau.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opskalering i Egmont, tv-tal fra året der gik og oprustning på cybersikkerhed har været med til at sætte farve på denne uge i den danske mediebranche. Få overblik over paletten med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs