MediaWatch

Vice bekræfter ny tv-kanal i USA

Det unge medieselskab lancerer tv-kanal i USA i 2016 i samarbejde med A+E Networks. Et af målene er at "genopfinde" tv-reklamen.

Vice Media vil fra starten af 2016 have sin egen tv-kanal med navnet Viceland. Det skriver Vice Media i en pressemeddelelse.

Kanalen bliver til i et partnerskab med det globale medieselskab A+E Networks, som købte en ejerandel på 10 procent i Vice sidste år. Den nye Vice-kanal afløser A+E Networks' kanal H2 og vil vise Vice-produceret indhold døgnet rundt. Kanalen vil blive distribueret til 70 mio. husstande.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs