
Stofa rykker rundt på topledelsen, skriver selskabet i en pressemeddelelse.
Det indebærer, at Stofas direktør for strategisk forretningsudvikling Kim Falkenhard fratræder sin stilling.
Kim Falkenhard har været i Stofa siden 2012 og var indtil for nylig salgs- og indholdsdirektør. I sommer blev han udnævnt til udviklingsdirektør og fik ansvaret for at drive Stofas strategiske projekter og forretningsudvikling.
Det ansvar overtages nu af adm. direktør Ole Fruekilde.
"Jeg vil gerne sige tak til Kim Falkenhard for hans store indsats for Stofa. Han har med andre gode kollegaer bidraget til, at Stofa i dag er den primære udfordrer på TV- og bredbåndsmarkedet. At vi står der i dag har Kim en del af æren for," siger adm. direktør Ole Fruekilde i meddelelsen.
Med fratrædelsen ønsker Stofa "en mere fokuseret ledergruppe" i den skærpede konkurrence om tv- og bredbåndskunderne, skriver selskabet.
Mere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.