MediaWatch

Stofa udnævner nye direktører

Nuværende indholdsdirektør skal fremover være strategisk udviklingsdirektør. Samtidig udnævner distributøren ny storkundedirektør.

Tv-distributøren Stofa foretager en rokade i ledelsen.

Kim Falkenhard, som siden 2012  har været salgs og indholdsdirektør, skal fremover være strategisk udviklingsdirektør. Hans opgave bliver, at drive Stofas strategiske forretningsudvikling og udnytte Stofas strategiskes råderum i markedet.

Derudover har Stofa udnævnt Sune Nabe Frederiksen som storkundedirektør. Her får han ansvaret for Stofa Erhverv og salget til og relationerne med antenneforeninger og boligforeninger. Derudover skal han også stå for Stofas programindkøb og forhandlinger med tv-rettighedshavere, oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

"Stofas forretningspotentiale er i dag stærkere end nogensinde. Vi har gode og lange samarbejdsrelationer med mange antenne- og boligforeninger og har fået etableret en erhvervsforretning med kunder som Danfoss, Lego og Arla," udtaler Sune Nabe Frederiksen og tilføjer:

"Med den nye organisation målretter vi vores fokus endnu mere mod stærke og langsigtede forretningsrelationer med fokus på vores store kunders behov."

Sune Nabe Frederiksen kom til Stofa i 2014, først som kosulent og senest som direktør for Stofa Erhverv.

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs