MediaWatch

Tv-stationer vil sikre markedets tillid med nye seertal

Det kommer til at koste ekstra for tv-stationerne at få mere tidsvarende seertalsmålinger, men det er en nødvendig investering, siger chef for tv-stationernes styregruppe.

Mette Lehrmann, analysechef, TV 2 | Foto: Per Arnesen/TV 2

I går offentliggjorde Gallup en aftale med otte tv-stationer om nye seertalsmålinger fra 2017.

Det er mere end et år siden, at tv-stationerne satte udbuddet i gang. Målet var at finde en afløser for de traditionelle tv-meter, der alene måler tv-sening på den gamle flimmerkasse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs